سقوط شهروند ساری برای دومین بار در یک فصل!

سقوط شهروند ساری برای دومین بار در یک فصل!

مژده رنگیان|شهرآرانیوز، بازی فرصت مجدد برای باقی ماندن در لیگ برتر فوتسال، روز گذشته در سالن قیانوری تهران با حضور ۲ تیم اصفهانی و مازندرانی برگزار شد تا چهره تیم ماندنی و خوش شانس مشخص شود. در نهایت مشخص شد تیمی که فصل قبل صفر امتیاز داشت و ۹۳ گل دریافت کرده بود، شایسته حضور دوباره در لیگ برتر است!

 

رئیس کمیته مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال، این بازی را تنها مسابقه معوقه لیگ برتر سال ۹۹ خوانده بود که بالأخره روز هفتم شهریور برگزار شد تا آن‌ها بتوانند برنامه ریزی برای قرعه کشی لیگ برتر امسال را آن طور که می‌خواهند، انجام دهند. شهرزاد نصیری در این باره خاطرنشان کرد: تک بازی لیگ برتر فوتسال بانوان برای تعیین تیم شانزدهم لیگ برتر به دلیل همه گیری شیوع ویروس کرونا از ۳۱ شهریور به ۷ شهریور تغییر کرد.


این دیدار در نهایت با برتری ۴ بر۳ هیئت فوتبال اصفهان به پایان رسید و این تیم در لیگ برتر بانوان ماند. شهروند ساری با این نتیجه برای دومین بار در یک فصل به دسته اول سقوط کرد! مطهره غلامی، شیما کیانی، بهار آبرویی و راضیه منصوری برای هیئت فوتبال اصفهان و سمانه کاشف (۲ گل) و لیلا اقبال برای شهروند ساری گل زنی کردند.
 

ابقای ضعیف‌ترین تیم

تیم فوتسال بانوان شهروند ساری که تنها نماینده فوتسال بانوان شمال کشور در لیگ برتر فوتسال به شمار می‌آمد، فصل گذشته به دلیل عملکرد ضعیف در وضعیت بحرانی قرار گرفت و در نهایت از ۱۲ بازی، ۳ امتیاز از ۳ تساوی کسب کرد و گزینه اصلی سقوط گروهش شد. از گروه دوم رقابت‌ها نیز هیئت فوتبال اصفهان با صفر امتیاز، گزینه اصلی سقوط گروهش به دسته یک فوتسال بانوان کشور شد. شهروند ساری و هیئت فوتبال اصفهان که تیم‌های هفتم ۲ گروه بودند، ضعیف‌ترین تیم‌های این دوره از مسابقات محسوب شدند که در نهایت در پایان لیگ سقوط کردند، اما به لطف تصمیم جدید مسئولان یک شانس دیگر برای ماندن در لیگ برتر را به دست آوردند. نماینده اصفهان در حالی ابقا شد که فصل قبل در کل ۱۲ بازی برگزار شده فقط توانسته بودند ۲ گل به حریفان خود بزنند و ۹۳ گل نیز دریافت کنند.

اخبار مرتبط

تصمیم عجیب یحیی برای ستاره پرسپولیس

شاهرخ بیانی به کادر فنی تیم نساجی اضافه شد

شکایت اداره کل ورزش مازندران از رسول‌پناه

0 نظر

ارسال نظر

capcha